1. år - deltid / nett
Første studieår på Bachelorstudiet i markedsføringsledelse tilsvarer Årsenhet i markedsøkonomi. Fullført og bestått Årsenhet i markedsøkonomi gir rett til tittelen Markedsøkonom.
Kurskode | Kursnavn | SP | Høst | Vår | Høst | Vår |
HIS 3410 | Bedriften | 7,5 | X | |||
MRK 3414 | Markedsføringsledelse | 7,5 | X | |||
MET 3431 | Statistikk | 7,5 | X | |||
MRK 3480 | Forbrukeratferd | 7,5 | X | |||
MRK 3433 | Markedskommunikasjon 3.0 | 7,5 | X | |||
SØK 3432 | Makroøkonomi | 7,5 | X | |||
BØK 3434 | Bedriftsøkonomi og finans | 7,5 | X | |||
ORG 3402 | Psykologi, organisasjon og ledelse | 7,5 | X |
Studiet kan gjennomføres med enkeltstående høyskolekurs ved BI Nettstudier eller med heltidsstudentene. Det er opptak til hele studiet både på deltid og heltid.
Kurs på 2. og 3. års nivå må tas ved at man gjennomfører høyskolekurs (påmelding fra semester til semester). Det er opptak til høyskolekurs både på høst- og vårsemesteret. Studenten står i utgangspunktet fritt til å velge progresjon, men vi anbefaler å følge rekkefølgen som er vist i studieplanen til den aktuelle graden. Etter fullført 3. studieår oppnår man tittelen Bachelor i markedsføringsledelse.
Last Modified: 15.06.2017 13:33