2. år - heltid, nytt 2014/2015
Fra og med studieåret 2013/2014 gjøres enkelte endringer i kurssammensetningen for studiet. Endringene fases inn med virkning på 1. året 2013/2014, 2. året 2014/2015 og 3. året 2015/2016.
Fullført og bestått 1. og 2. år gir tittelen Markedskandidat.
2014/2015 - 2. år - heltid
Kurskode | Kursnavn | Studiepoeng | Høst | Vår |
MET 2123 | Metode og dataanalyse | 7,5 | X | |
SPÅ 2901 | Business Communication in English - Written Intercultural and Ethical Awareness | 7,5 | X | |
MRK XXX2 | Produkt og prisstrategi | 7,5 | X | |
Valgkurs 1 | 7,5 | X | ||
BØK 3551 | Praktisk økonomi og virksomhetsstyring | 7,5 | X | |
MRK 3564 | Merkevarebygging | 7,5 | X | |
MRK XXX4 | Profesjonelt salg og forhandlinger | 7,5 | X | |
MRK XXX6 | Logistikk og markedskanaler | 7,5 | X |
Kursbeskrivelser for studieåret 2014/2015 blir publisert i juni 2014. Linkene ovenfor går til gjeldende kursbeskrivelser for studieåret 2013/2014.
Business Communication in English, kan byttes ut med Interkulturell kommunikajson i tysk, fransk eller spansk.
Last Modified: 07.03.2019 08:12