Studieplan - heltid
Fra og med studieåret 2013/2014 er Bachelorstudiet i markedskommunikasjon og Bachelorstudiet i PR og kommunikasjonsledelse slått sammen til Bachelorstudiet i PR og markedskommunikasjon.
Siste kull med studenter som startet på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon høsten 2012 skal fullføre etter den studieplanen de startet på, og er som følger:
1. år 2012/2013 - Se tidligere studieplan med linker til kursbeskrivelsene 2. år 2013/2014 - Se tidligere studieplan med linker til kursbeskrivelsene
3. år 2014/2015
Kurskode | Kursnavn | Studie-poeng | Høst | Vår |
MRK 3671 | Interaktiv markedsføring | 7,5 | X | |
STR 3605 | Strategi | 7,5 | X | |
Valgkurs 3 | 7,5 | X | ||
Valgkurs 4 | 7,5 | X | ||
MRK 3676 | Budskap og medievalg | 7,5 | X | |
MRK 3682 | Kampanjeutvikling | 7,5 | X | |
MRK 3690 | Bacheloroppgave i markedskommunikasjon | 15 | X |
Last Modified: 07.03.2019 08:19