Studieplan - heltid

Fra og med studieåret 2013/2014 er Bachelorstudiet i markedskommunikasjon og Bachelorstudiet i PR og kommunikasjonsledelse slått sammen til Bachelorstudiet i PR og markedskommunikasjon.

Siste kull med studenter som startet på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon høsten 2012 skal fullføre etter den studieplanen de startet på, og er som følger:

1. år 2012/2013 - Se tidligere studieplan med linker til kursbeskrivelsene 2. år 2013/2014 - Se tidligere studieplan med linker til kursbeskrivelsene

3. år 2014/2015

Kurskode Kursnavn Studie-poeng Høst Vår
MRK 3671 Interaktiv markedsføring 7,5 X  
STR 3605 Strategi 7,5 X  
  Valgkurs 3 7,5 X  
  Valgkurs 4 7,5 X  
MRK 3676 Budskap og medievalg 7,5   X
MRK 3682 Kampanjeutvikling 7,5   X
MRK 3690 Bacheloroppgave i markedskommunikasjon 15   X

Last Modified: 07.03.2019 08:19