Bachelor i markedskommunikasjon

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (1. år) - heltid

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på de aller fleste Bachelorstudier i markedsføring.

Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – heltid over to semestre

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X
MRK 9710 Medier og kommunikasjon 6 X
MRK 2414 Markedsføringsledelse 6 X
JUR 2400 Juridiske emner 6 X
MET 8006 Statistikk 6 X
MRK 2280 Forbrukeratferd 6 X
ORG 9601 Organisasjonspsyk.og ledelse 6 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (1. år) - heltid NMH

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – heltid over to semestre ved NMH

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
MRK 2414 Markedsføringsledelse 6 X
MRK 9710 Medier og kommunikasjon 6 X
MET 8006 Statistikk 6 X
ORG 9601 Organisasjonspsyk.og ledelse 6 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X
JUR 2400 Juridiske emner 6 X
MRK 2280 Forbrukeratferd 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (1. år) - modul (NMH)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha med modulundervisning, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon

Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – modulundervisning over to semestre NMH

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
MRK 2414 Markedsføringsledelse 6 X
ORG 9601 Organisasjonspykologi og ledelse 6 X
MRK 9710 Medier og kommunikasjon 6 X
MET 8006 Statistikk 6 X
JUR 2400 JUS 6 X
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X
MRK 2280 Forbrukeradferd 6 X
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (2. år) - heltid

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedskommunikasjon utgjør: 2. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon og 2. år på Markedskandidatstudiet.

Normalstudieplan for årsenhet i markedskommunikasjon - ettårig heltidsstudium

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
INS 2301 Informasjon og samf.kontakt/PR 6 X
MRK 9831 Markedskommunikasjon 6 X
MRK 9801 Markedsføringskanaler 6 X
MRK 2301 Påvirkning og overtalelsesteori 6 X
ORG 9853 Organisasjonsteori 6 X
MET 2360 Metode og dataanalyse 6 X
MRK 2304 Merkevarebygging 6 X
MRK 2201 Visuell kommunikasjon og design 6 X
MRK 9803 Direkte markedsføring 6 X
MRK 2402 Forbrukersosiologi 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (2. år) - modul (NMH)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha med modulundervisning, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedskommunikasjon utgjør: 2. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon og 2. år på Markedskandidatstudiet.

Normalstudieplan for årsenhet i markedskommunikasjon - ettårig modulstudium ved NMH:

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
MRK 9831 Markedskommunikasjon 6 X
MET 2360 Metode og dataanalyse 6 X
INS 2301 Informasjon og samfunnskontakt 6 X
MRK 2304 Merkevarebygging 6 X
ORG 9853 Organisasjonsteori 6 X
MRK 2301 Påvirkning og overtalelsesteori 6 X
MRK 2201 Visuell kommunikasjon og design 6 X
MRK 9803 Direkte markedsføring 6 X
MRK 9801 Markedsføringskanaler 6 X
MRK 2402 Forbrukersosiologi 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (3. år) - heltid

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid. Utgjør 3. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon.

Normalstudieplan Bachelorstudiet i markedskommunikasjon, 3. år - heltid over to semestere:

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
MET 2430 Kvalitative metoder 6 X
MRK 2403 Markedskommunikasjon i et helhetsperspektiv 15 X
ORG 9980 Organizational and managerial communication 6 X
STR 2400 Strategi 6 X
MRK 2401 Medierelasjoner 6 X
MRK 9950 Diplomoppgave 15 X
MRK 9620 Kultur og medieanalyse 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (3. år) - modul (NMH)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid. Utgjør 3. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon.

Normalstudieplan Bachelorstudiet i markedskommunikasjon, 3. år - modulundervisning over to semestere:

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
MRK 2403 Markedskommunikasjon i et helhetsperspektiv 15 X
ORG 9980 Organizational and managerial communication 6 X
STR 2400 Strategi 6 X
MET 2430 Kvalitative metoder 6 X
MRK 2401 Medierelasjoner 6 X
MRK 9950 Diplomoppgave 15 X
MRK 9620 Kultur og medieanalyse 6 X