1. år - heltid
Fra og med studieåret 2013/2014 er Bachelorstudiet i markedskommunikasjon og Bachelorstudiet i PR og kommunikasjonsledelse slått sammen til Bachelorstudiet i PR og markedskommunikasjon.
Studenter som startet på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon høsten 2011 og høsten 2012 skal fullføre etter den studieplanen de startet på, og er som følger:
Oppstart høsten 20111. år 2011/2012 - Se tidligere studiehåndbøker for studieplan2. år 2012/2013 - Se tidligere studiehåndbøker for studieplan3. år 2013/2014 - Se studieplan i høyre marg
Oppstart høsten 20121. år 2012/2013 - Se tidligere studiehåndbøker for studieplan2. år 2013/2014 - Se studieplan i høyre marg3. år 2014/2015 - Studieplanen vil bli publisert i juni 2014, men vil være lik den som gjelder for 2013/2014
Last Modified: 07.03.2019 08:12