Bachelor i markedskommunikasjon

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (1. år) - BI Nettstudier

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha ved BI Nettstudier.

Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon.

Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – over fire semestre ved BI Nettstudier.

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006 Høst 2006 Vår 2007
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X
ORG 9601 Organisasjonspsyk. og ledelse 6 X
MET 8006 Statistikk 6 X
MRK 2280 Forbrukeratferd 6 X
MRK 2514 Markedsføring 6 X
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
JUR 2400 Juridiske emner 6 X
MRK 9710 Medier og kommunikasjon 6 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (1. år) - deltid (Nydalen)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha med modulundervisning, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon

Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – kveldsundervisning over fire semestre i Nydalen

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006 Høst 2006 Vår 2007
MRK 9710 Medier og kommunikasjon 6 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X
MET 8006 Statistikk 6 X
MRK 2514 Markedsføring 6 X
ORG 9601 Organisasjonspsyk. og ledelse 6 X
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X
JUR 2400 Juridiske emner 6 X
MRK 2280 Forbrukeratferd 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (1. år) - heltid

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på de aller fleste Bachelorstudier i markedsføring.

Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – heltid over to semestre

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X
MRK 2514 Markedsføring 6 X
MRK 9710 Medier og kommunikasjon 6 X
JUR 2400 Juridiske emner 6 X
MET 8006 Statistikk 6 X
MRK 2280 Forbrukeratferd 6 X
ORG 9601 Organisasjonspsykologi og ledelse 6 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (1. år) - modul (Nydalen)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha med modulundervisning, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon.

Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – modulundervisning over to semestre

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006
MET 8006 Statistikk 6 X
MRK 2414 Markedsføring 6 X
MRK 9710 Medier og kommunikasjon 6 X
ORG 9601 Organisasjonspsyk. og ledelse 6 X
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X
JUR 2400 Juridiske emner 6 X
MRK 2280 Forbrukeratferd 6 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (2. år) - deltid (Nydalen)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha med kveldsundervisning, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedskommunikasjon utgjør: 2. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon og 2. år på Markedskandidatstudiet.

Normalstudieplan for årsenhet i markedskommunikasjon - kveldsundervisning over fire semestre i Nydalen

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006 Høst 2006 Vår 2007
INS 2500 Informasjon og samfunnskontakt/PR 6 X
MRK 2531 Markedskommunikasjon 6 X
MET 2360 Metode og dataanalyse 6 X
MRK 2304 Merkevarebygging 6 X
MRK 9801 Markedsføringskanaler 6 X
MRK 2301 Påvirkning og overtalelsesteori 6 X
ORG 9853 Organisasjonsteori 6 X
MRK 2500 Massekommunikasjonsteori 6 X
MRK 2402 Forbrukersosiologi 6 X
MRK 9803 Direkte markedsføring 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (2. år) - heltid

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Årsenhet i markedskommunikasjon utgjør: 2. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon og 2. år på Markedskandidatstudiet.

Normalstudieplan for årsenhet i markedskommunikasjon - ettårig heltidsstudium

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006
INS 2500 Informasjon og samf.kontakt/PR 6 X
MRK 2301 Påvirkning og overtalelsesteori 6 X
MRK 9801 Markedsføringskanaler 6 X
MRK 2531 Markedskommunikasjon 6 X
ORG 9853 Organisasjonsteori 6 X
MET 2360 Metode og dataanalyse 6 X
MRK 2304 Merkevarebygging 6 X
MRK 2402 Forbrukersosiologi 6 X
MRK 9803 Direkte markedsføring 6 X
MRK 2500 Massekommunikasjonsteori 6 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (3. år) - deltid (Nydalen)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på deltid, også kalt normert studietid. Utgjør 3. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon.

Normalstudieplan Bachelorstudiet i markedskommunikasjon, 3. år - kveldsundervisning over fire semestre i Nydalen

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006 Høst 2006 Vår 2007
MET 2430 Kvalitativ metode 6 X
STR 2400 Strategi 6 X
MRK 2401 Medierelasjoner 6 X
MRK 9620 Kultur og medieanalayse 6 X
ORG 9980 Organizational and Managerial Comm. 6 X
MRK 2403 Integrert markedskommuniaksjon 15 X
MRK 2501 Diplomoppgave 15 X

Bachelorstudiet i markedskommunikasjon (3. år) - heltid

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid. Utgjør 3. år på Bachelorstudiet i markedskommunikasjon.

Normalstudieplan Bachelorstudiet i markedskommunikasjon, 3. år - heltid over to semestere:

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2005 Vår 2006
MET 2430 Kvalitativ metode 6 36
MRK 2403 Integrert markedskommunikasjon 15 90
ORG 9980 Organizational and managerial communication 6 36
STR 2400 Strategi 6 36
MRK 2401 Medierelasjoner 6 36
MRK 2501 Diplomoppgave 15 90
MRK 9620 Kultur og medieanalyse 6 36