Bachelor i markedsføring og ledelse (sivilmarkedsfører)

Bachelor of Science in Marketing (Sivilmarkedsfører) 1. studieår

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid. Studieplan 1. studieår Bachelor of Science in Marketing – heltid over to semestre

Kurskode Studiepoeng Kursnavn Høst 2003 Vår 2004
MRK 9711 12 Markedsføring X
BØK 2301 12 Grunnleggende bedriftsøkonomisk analyse I X
JUR 1030 6 Markedsrett X
MET 8006 6 Statistikk X
ORG 9612 12 Organization and Leadership X
MET 2213 6 Prinsipper og metoder for forskning og utredning X
MET 9100 6 Matematikk for økonomer X

* Tre studiepoeng tilsvarer det som inntil våren 2003 var ett vekttall.

Tilbake

Bachelor of Science in Marketing (Sivilmarkedsfører) 2. studieår

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Studieplan 2. studieår Bachelor of Science in Marketing – heltid over to semestre

Kurskode Studiepoeng Kursnavn Høst 2003 Vår 2004
MRK 2110 6 Den europeiske utfordr.:EU, EØS og det indre marked X
MRK 2220 6 Product Management X
SØK 9354 6 Mikroøkonomi X
BØK 2302 6 Operativ økonomistyring X
MRK 9722 12 Cross-Cultural Communication X X
BØK 8950 6 Investering og finansiering X
SØK 8400 6 Makroøkonomi X
MRK 9801 6 Markedsføringskanaler X
MAD 2114 6 Logistikk X

* Tre studiepoeng tilsvarer det som inntil våren 2003 var ett vekttall.

Tilbake

Bachelor of Science in Marketing (Sivilmarkedsfører) 3. studieår

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Normalstudieplanen for 3. år i 4-årig studiemodell.

Kurskode Studiepoeng Kursnavn Høst 2003 Vår 2004
MET 2030 6 Kvalitativ metode X
MRK 9930 9 Advertising and Promotion Management X
ORG 9740 6 Bedrift og samfunn X
MRK 9732 12 Corporate Communication X X
MRK 2134 6 E-marketing X
MRK 2131 12 Markedsdrevet ledelse og strategi X
MET 2130 9 Multivariat statistikk X

Normalstudieplanen for 3. år i 5-årig studiemodell.

Kurskode Studiepoeng Kursnavn Høst 2003 Vår 2004
MET 2030 6 Kvalitativ metode X
MRK 9930 9 Advertising and Promotion Management X
ORG 9740 6 Bedrift og samfunn X
MRK 2306 6 Corporate Communication X
MRK 6 Valgfag X
MRK 2131 12 Markedsdrevet ledelse og strategi X
MRK 2230 15 Diplomoppgave X

* Tre studiepoeng tilsvarer det som inntil våren 2003 var ett vekttall.

Tilbake