Bachelor i markedsføring og ledelse (sivilmarkedsfører)

Bachelorstudiet i markedsføring og ledelse (1. studieår)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid. Studieplan 1. studieår Bachelorstudiet i markedsføring og ledelse – heltid over to semestre

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
BØK 2301 Grunnleggende bedriftsøk. analyse I 12 X
HIS 9710 Markedsøkonomiens utvikling 6 X
MET 9100 Matematikk for økonomer 6 X
MRK 2414 Markedsføringsledelse 6 X
JUR 2400 Juridiske emner 6 X
MET 8006 Statistikk 6 X
MRK 2280 Forbrukeratferd 6 X
ORG 9612 Organization and Leadership 12 X

Bachelorstudiet i markedsføring og ledelse (2. studieår)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Studieplan 2. studieår Bachelorstudiet i markedsføring og ledelse – heltid over to semestre

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
BØK 2302 Operativ økonomistyring 6 X
MRK 2110 Den europeiske utfordr.EU/EØS og det indre marked 6 X
MRK 2220 Product Management 6 X
SØK 9354 Mikroøkonomi 6 X
MRK 2422 Cross-Cultural Communication 12 X X
BØK 8950 Investering og finansiering 6 X
MAD 2114 Logistikk 6 X
MRK 9801 Markedsføringskanaler 6 X
SØK 2484 Makroøkonomi 6 X

Bachelorstudiet i markedsføring og ledelse (3. studieår)

Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.

Studieplan 3. studieår Bachelorstudiet i markedsføring og ledelse – heltid over to semestre

Kurskode Kursnavn Studiepoeng Høst 2004 Vår 2005
MET 2030 Kvalitativ metode 6 X
MRK 9930 Advertising and Promotion Management 9 X
ORG 9740 Bedrift og samfunn 6 X
MRK 2406 Corporate Communication 6 X
Valgfag* Studentene velger ett kurs som valgfag på 3. studieår 6 X
MRK 2131 Markedsdrevet ledelse og strategi 12 X
MRK 2230 Diplomoppgave 15 X

Valgfag * Informasjon om hvilke kurs som kan velges inn, vil bli gitt av studieveileder i sløpet av høstsemesteret.