VHL 3688 Service and value oriented management in retail

APPLIES TO ACADEMIC YEAR 2012/2013

VHL 3688 Service and value oriented management in retail

Responsible for the course
Odd Gisholt

Department
Department of Marketing

Term
According to study plan

ECTS Credits
7,5

Language of instruction
Norwegian

Introduction

    Learning outcome

      Prerequisites


      Compulsory reading
      Books:
      Andreassen, Tor Wallin. 2006. Serviceledelse : planlegging og styring av sannhetens øyeblikkk. 5. utg. Gyldendal akademisk. 320 sider

      Other:
      Spesialpensum - Studentene er gruppevis ansvarlige for å sette sammen et relevant spesialpensum på 40 sider pr gruppe, knyttet til selvvalgt detaljistbransje. Spesialpensumet skal godkjennes av faglærer og deles med medstudenter. 40 sider. Dette er også spesifisert som et arbeidskrav
      Staude, Cecilie og Fredriksen, Jan Ivar. 2011. Service- og verdibasert ledelse i varehandelen (publiseres via It's Learning). Artiklene vil bli gjort tilgjengelig via itslearning



      Recommended reading

      Other:
      Bransjetidsskrifter


      Course outline

        Computer-based tools


        Learning process and workload


          Examination


          Examination code(s)


          Examination support materials


          Re-sit examination


          Additional information