Bachelor i informasjon og samfunnskontakt
Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt (1. år) - BI Nettstudier
Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha ved BI Nettstudier.
Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt.
Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – over fire semestre ved BI Nettstudier.
Kurskode | Kursnavn | Studiepoeng | Høst 2005 | Vår 2006 | Høst 2006 | Vår 2007 |
HIS 9710 | Markedsøkonomiens utvikling | 6 | X | |||
ORG 9601 | Organisasjonspsyk. og ledelse | 6 | X | |||
MET 8006 | Statistikk | 6 | X | |||
MRK 2280 | Forbrukeratferd | 6 | X | |||
MRK 2514 | Markedsføring | 6 | X | |||
BØK 2301 | Grunnleggende bedriftsøk. analyse I | 12 | X | |||
JUR 2400 | Juridiske emner | 6 | X | |||
MRK 9710 | Medier og kommunikasjon | 6 | X | |||
SØK 2484 | Makroøkonomi | 6 | X |
Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt (1. år) - deltid (Nydalen)
Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha med kveldsundervisning, også kalt normert studietid.
Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt.
Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – kveldsundervisning over fire semestre i Nydalen
Kurskode | Kursnavn | Studiepoeng | Høst 2005 | Vår 2006 | Høst 2006 | Vår 2007 |
MRK 9710 | Medier og kommunikasjon | 6 | X | |||
SØK 2484 | Makroøkonomi | 6 | X | |||
MET 8006 | Statistikk | 6 | X | |||
MRK 2514 | Markedsføring | 6 | X | |||
ORG 9601 | Organisasjonspsyk. og ledelse | 6 | X | |||
BØK 2301 | Grunnleggende bedriftsøk. analyse I | 12 | X | |||
HIS 9710 | Markedsøkonomiens utvikling | 6 | X | |||
JUR 2400 | Juridiske emner | 6 | X | |||
MRK 2280 | Forbrukeratferd | 6 | X |
Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt (1. år) - heltid
Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.
Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på de aller fleste Bachelorstudier i markedsføring.
Normalstudieplan for Årsenhet i markedsøkonomi – heltid over to semestre
Kurskode | Kursnavn | Studiepoeng | Høst 2005 | Vår 2006 |
BØK 2301 | Grunnleggende bedriftsøk. analyse I | 12 | X | |
HIS 9710 | Markedsøkonomiens utvikling | 6 | X | |
MRK 2514 | Markedsføring | 6 | X | |
MRK 9710 | Medier og kommunikasjon | 6 | X | |
JUR 2400 | Juridiske emner | 6 | X | |
MET 8006 | Statistikk | 6 | X | |
MRK 2280 | Forbrukeratferd | 6 | X | |
ORG 9601 | Organisasjonspsykologi og ledelse | 6 | X | |
SØK 2484 | Makroøkonomi | 6 | X |
Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt (1. år) - modul (Nydalen)
Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha med modulundervisning, også kalt normert studietid.
Årsenhet i markedsøkonomi utgjør 1. år på Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt.
Normalstudieplan for årsenhet i markedsøkonomi – modulundervisning over to semestre
Kurskode | Kursnavn | Studiepoeng | Høst 2005 | Vår 2006 |
MET 8006 | Statistikk | 6 | X | |
MRK 2414 | Markedsføring | 6 | X | |
MRK 9710 | Medier og kommunikasjon | 6 | X | |
ORG 9601 | Organisasjonspsyk. og ledelse | 6 | X | |
BØK 2301 | Grunnleggende bedriftsøk. analyse I | 12 | X | |
HIS 9710 | Markedsøkonomiens utvikling | 6 | X | |
JUR 2400 | Juridiske emner | 6 | X | |
MRK 2280 | Forbrukeratferd | 6 | X | |
SØK 2484 | Makroøkonomi | 6 | X |
Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt (2. år) - heltid
Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid.
Årsenhet i informasjon og samfunnskontakt utgjør: 2. år på Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt og 2. år på Markedskandidatstudiet.
Normalstudieplan for årsenhet i informasjon og samfunnskontakt - ettårig heltidsstudium ved NMH:
Kurskode | Kursnavn | Studiepoeng | Høst 2005 | Vår 2006 |
INS 2500 | Informasjon og samf.kontakt/PR | 6 | X | |
INS 2302 | Nyhetsjournalistikk | 6 | X | |
MRK 2301 | Påvirkning og overtalelsesteori | 6 | X | |
MRK 9801 | Markedsføringskanaler | 6 | X | |
MRK 2531 | Markedskommunikasjon | 6 | X | |
INS 2303 | Medierelasjoner og medietrening | 6 | X | |
INS 2401 | Offentlig kommunikasjon | 6 | X | |
MET 2360 | Metode og dataanalyse | 6 | X | |
ORG 9853 | Organisasjonsteori | 6 | X | |
STR 2400 | Strategi | 6 | X |
Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt (3. år) - heltid
Normalstudieplanen viser den studieprogresjon studentene forventes å ha på heltid, også kalt normert studietid. Utgjør 3. år på Bachelorstudiet i informasjon og samfunnskontakt.
Normalstudieplan Informasjon og samfunnskontakt (3. år) , ettårig heltidsstudium
Kurskode | Kursnavn | Studiepoeng | Høst 2005 | Vår 2006 |
INS 2000 | Internkommunikasjon | 6 | X | |
INS 2400 | Politisk kommunikasjon | 6 | X | |
MET 2430 | Kvalitativ metode | 6 | X | |
MRK 9620 | Kultur og medieanalyse | 6 | X | |
INS 2403 | Public Relations Campaign Strategies | 6+9 | X | X |
INS 2402 | Etikk og public relations | 6 | X | |
INS 2501 | Diplomoppgave | 15 | X |