VHL 3688 Service and value oriented management in retail
APPLIES TO ACADEMIC YEAR 2012/2013
|
VHL 3688 Service and value oriented management in retail Responsible for the course Odd Gisholt Department Department of Marketing Term According to study plan ECTS Credits 7,5 Language of instruction Norwegian Introduction Learning outcome Prerequisites Compulsory reading Books: Andreassen, Tor Wallin. 2006. Serviceledelse : planlegging og styring av sannhetens øyeblikkk. 5. utg. Gyldendal akademisk. 320 sider Other: Spesialpensum - Studentene er gruppevis ansvarlige for å sette sammen et relevant spesialpensum på 40 sider pr gruppe, knyttet til selvvalgt detaljistbransje. Spesialpensumet skal godkjennes av faglærer og deles med medstudenter. 40 sider. Dette er også spesifisert som et arbeidskrav Staude, Cecilie og Fredriksen, Jan Ivar. 2011. Service- og verdibasert ledelse i varehandelen (publiseres via It's Learning). Artiklene vil bli gjort tilgjengelig via itslearning Recommended reading Other: Bransjetidsskrifter Course outline Computer-based tools Learning process and workload Examination Examination code(s) Examination support materials Re-sit examination Additional information |
© Copyright BI Norwegian Business School